بلاگ

اهمیت مدیریت تبلیغات، هویت بصری، طراحی هویت بصری، شرکت تبلیغاتی الف، طراحی لوگو، طراحی لوگوتابپ، طراحی ست اداری، طراحی اوراق اداری، کمپین تبلیغاتی، برندینگ

اهمیت مدیریت تبلیغات

بودجه تبلیغاتی

اصطلاحی قدیمی در بین متفکرین و نظریه پردازان بازاریابی و تبلیغات رایج است که “نیمی از هزینه های تبلیغاتی به هدر می روند، اما قابل پیش بینی نیست که کدام نیمه هدر خواهد رفت.” این ضرب المثل نشان می دهد یکی از موارد مهمی که در صنعت تبلیغات بعنوان پیش فرض برای فعالان و استفاده کنندگان این بخش روشن و مشخص است، این است که قسمتی از بودجه های تبلیغاتی مثمر ثمر نیست و می توان گفت که این بخش از بودجه به هدر می رود. در مدیریت تبلیغات تلاش این است که بودجه ها در حوزه تبلیغات بهینه مصرف شوند و بخش بیشتری از آن موثر واقع گردد.

با پیشرفتهایی که در بازاریابی و تبلیغات اتفاق افتاده، بسیاری از موارد و موانع قابل ارزیابی و پیش بینی است اما واقعیت این است که با وجود همه این پیش بینی ها همچنان احتمال ریسک برای هزینه در بخش تبلیغات وجود دارد و هیچگاه به صفر نخواهد رسید و نمی توان از آن چشم پوشی کرد.

رشته مدیریت تبلیغات

یکی از تخصص های کاربردی و اثرگذار در بخش بازاریابی و تبلیغات، رشته مدیریت تبلیغات است که حضور متخصصان آن در تیم بازاریابی شرکتها باعث خلق ارزش برای آنهاست. این رشته تخصصی بصورت مستقل و اختصاصی و بصورت موازی با رشته بازاریابی در دانشگاه دانشجو می پذیرد و دانش آموختگان آن می توانند اثرات مطلوب و چشمگیری برای برندها و شرکتها داشته باشند.

برای آشنایی با زمین بازی، بهترین راه حل آشنایی غیر تخصصی و بدون پیچیدگی با رشته مدیریت تبلیغات است تا بتوانیم مفاهیم تبلیغات و فعالیت آژانسهای تبلیغاتی را تحلیل و در زمان نیازمان برنامه ها و کمپین های پیشنهادی آنها را تحلیل نمود و یا گزارشات آنها را بررسی و اظهار نظر تخصصی کنیم. این دانش مختصر و خلاصه شده به شما کمک می کند تا به اندازه نیاز با فرهنگ و ادبیات متخصصان تبلیغات آشنا شوید و میزان انتظارات کسب و کار خود را به اندازه کارکرد و ظرفیت آنها تنظیم کنید تا دچار سوء تفاهم و قضاوت غلط نشوید.

شرکت تبلیغاتی الف را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید