نمونه کارها - فرش پازیریک

فلسفه طراحی پوستر فرش پازیریک

“ایرانیان برای این‌که بسترشان نرم باشد قالیچه زیر بستر خود می‌گسترند.” تاریخ نگار یونانی به نام گزنفون این جمله را در کتاب سیرت، 400 سال قبل از میلاد مسیح (ع) نوشته است. این اولین سند تاریخی است که به قدمت هنر و صنعت فرش در ایران اشاره می کند. فرش ایرانی در بازارهای جهانی سمبلی از قدمت و تمدن ایران زمین بوده و هست. متاسفانه در سالهای اخیر توجه لازم در زمینه بازاریابی فرش صورت نپذیرفته و این صنعت با افول مواجه شده است. اقداماتی نظیر طراحی پوستر فرش، حضور در نمایشگاه های بین المللی و حمایت های لازم برای بازاریابی و فروش آن می تواند جایگاه این هنر-صنعت را ارتقاء بخشد.

درباره پروژه

پروژه طراحی پوستر فرش و آگهی مجله برند پازیرک در سال 1396 و با هدف فعالیت این برند در بازار جهانی اجرا شده است. در این پروژه علاوه بر طراحی پوستر و آگهی، شعار برند نیز طراحی و استفاده شده است.

ملاحظه اصلی در این پروژه، نمایش هنر و قدمت این صنعت بصورت مدرن برای جلب نظر مخاطبان است. نکته ای که متاسفانه به آن توجه نمی شود و کمبود آن در صنایع مختلف ریشه دار در فرهنگ ما ایرانی ها احساس می شود. نیاز امروز ما در بخش تبلیغات، معرفی هنر و صنعت ایرانی بصورت روزآمد و با سلیقه مخاطبان حال حاضر است.

پازیریک برندی است که فرشهای اصیل و دست باف ایرانی را در بازار اروپا عرضه می کند. نظر به مخاطبان هدف این برند، در انتخاب نقوش فرش استفاده شده طراحی پوستر فرش پازیریک، از نقوش ریشه دار ایرانی استفاده شده است. درگیری تقوش فرش با شعار نوشته شده، جذابیت بصری خاصی به این طرح بخشیده است. آگهی طراحی شده برای این برند در یک مجله معتبر فرانسوی به چاپ رسیده است.

پازیک، طراحی پوستر، طراحی آگهی، طراحی آگهی مجله، رسانه، تبلیغات، آژانس تبلیغاتی، هویت بصری، طراحی هویت بصری، شرکت تبلیغاتی الف، طراحی لوگو، طراحی لوگوتابپ، طراحی ست اداری، طراحی اوراق اداری، کمپین تبلیغاتی، برندینگ
پازیک 2، طراحی پوستر، طراحی آگهی، طراحی آگهی مجله، رسانه، تبلیغات، آژانس تبلیغاتی، هویت بصری، طراحی هویت بصری، شرکت تبلیغاتی الف، طراحی لوگو، طراحی لوگوتابپ، طراحی ست اداری، طراحی اوراق اداری، کمپین تبلیغاتی، برندینگ

شرکت تبلیغاتی الف را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

شناسنامه پروژه

تاریخ اجرای پروژه: 1396

زمینه فعالیت: تولید و صادرات فرش

سفارش دهنده: برند پازیریک

نوع پروژه: طراحی پوستر و آگهی مجله


اقلام پروژه

  • طراحی پوستر فرش پازیریک
  • طراحی آگهی مجله فرش پازیریک
  • طراحی شعار برند

نمونه کارهای مشابه