آژانس تبلیغاتی الف

درباره ما

برای آشنایی و کسب آگاهی درباره هر مجموعه ای، بهتر است با رویکرد و نگاه آنها آشنا شویم. با شناخت رویکرد ما به تبلیغات، درباره آژانس تبلیغاتی الف اطلاعات مفیدی به دست خواهید آورد.

خلاقیت و پشتکار، زیربنای فعالیت های ما

رویاها هم مثل جغرافیا مرزهایی دارند. ولی سرزمین ایده های غیر منتظره، بیرون از مرزهایی است که زاییده ذهن عموم است. اگر مفاهیمی مثل پشتکار و خلاقیت قابل رویت بود، زمانی که این مرزها را جا به جا می کردیم کسی شگفت زده نمی شد.

رویکرد ما در تبلیغات

آژانس تبلیغاتی الف” گروه خلاق و ایده پردازی است که فرآیند برندینگ و تبلیغات را با رویکردی متفاوت با آنچه مرسوم است دنبال می کند. از سال 1387 که فعالیت خود را در زمینه تبلیغات و برندینگ آغاز کردیم ارزشهای ثابتی داشته ایم. باور ما این است که خلاقیت و ایده پردازی حلقه اصلی و زیربنای فعالیت در حوزه تبلیغات است. پس همواره کوشیدیم تا با حفظ پویایی و انعطاف، این دو بال را تقویت کنیم. ما معتقدیم فعالیتهای برندینگ و تبلیغات مفاهیمی کیفی هستند و با عمق بخشیدن به فرآیندها می توان مزیت آفرید. این مزیت می تواند فاصله معنا دار نسبت به رقبا برای شما ایجاد نماید. ایده های ناب و جذاب همیشه شمشیر برنده و ابزار همه فن حریف برای برندهاست. همان چیزی که در مجموعه ما اصل و اساس و بنیان همه فعالیت های ماست.

فرآیند تبلیغات در مجموعه ما

تیم ما به بنیانها و ساختارهای برند شما توجه ویژه دارد. ما قبل از هر اقدامی تلاش می کنیم استراتژیها و اهداف مشتریان خود را شناسایی کنیم. بعد از مرحله شناخت، برای تبلیغات و برندینگ برنامه ریزی و اقدام می کنیم.
در فاز اول از ابزار های ما برای شناسایی شامل: مصاحبه با صاحبان و مدیران برند. تحقیقات بازار. شناسایی مخاطبان هدف. مطالعه اسناد کسب و کار شما و تحلیل شخصیت برند هستند. با شناخت دقیق، ایده ها و راه کارهای خود را دقیقاً با قواره مشتریان خود تنظیم می کنیم.
در بخش بعدی نتایج مطالعات خود را در اتاق ایده پردازی به کار می گیریم تا سس خوشمزه و مخصوصی بسازیم که طعم برند شما را از رقبایتان متمایز کند.

در تمام زمینه های مرتبط با تبلیغات و برندینگ که در حال ارائه خدمات هستیم، این نگرش و رویکرد رعایت می شود. روندی که توضیح دادیم در طول سالهای فعالیت تبدیل به فرهنگ سازمانی ما شده است.

خدمات ما

خدمات ما از طراحی هویت بصری (برندینگ) آغاز و با طراحی گرافیک (گرافیک دیزاین). طراحی و اجرای کمپین تبلیغاتی. ایده پردازی. تیم سازی داخل سازمان شما. مشاوره تبلیغات و رسانه. تولید محتوا و دیجیتال مارکتینگ کامل می شود.

شرکت تبلیغاتی الف را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید