بلاگ

رونمایی از هویت بصری شبکه چهار، هویت بصری، طراحی هویت بصری، شرکت تبلیغاتی الف، طراحی لوگو، طراحی لوگوتابپ، طراحی ست اداری، طراحی اوراق اداری، کمپین تبلیغاتی، برندینگ

رونمایی از هویت بصری شبکه چهار

رونمایی از هویت بصری شبکه چهار

رونمایی از هویت بصری شبکه چهار و گرافیک آن با المان‌های کاملا ایرانی و اسلیمی و متناسب با ذائقه مخاطب ایرانی طراحی و آماده رونمایی است. مدیر گروه طراحان الف، مسؤول طراحی گرافیک جدید شبکه چهار گفت: با توجه به هویت شبکه چهار و رسالت شبکه سعی شده در این پروژه از عناصر فرهنگی ایرانی استفاده کنیم و به همین دلیل در طراحی لوگوتایپ شبکه از فرم‌هایی اقتباس شده که با ساختار لوگو سابق این شبکه هماهنگ است. همچنین از رنگ فیروزه‌ای که نمایانگر هویت ایرانی، اسلامی است در این پروژه بهره برده‌ایم.

مجموعه طراحان الف تلاش کرده است تا طرحی را اجرا و در معرض نمایش مخاطبین قرار دهد که علاوه بر اینکه کاملا ایرانی است، مدرن هم باشد و برای مخاطب جذابیت بصری بالایی داشته باشد. هویت بصری شبکه چهار شامل پکیج گرافیک، بازطراحی لوگو و پکیج کاملی از تمام اقلام و عناصر هویت بصری است. از لحاظ تعداد و کیفیت اقلام طراحی شده در این پروژه، یکی از پروژه های قابل توجه و ارزشمند کشور در خوزه طراحی هویت بصری است. در طراحی این پروژه به تمامی عناصر سمعی و بصری از جمله تم موسیقیایی آن و نیز طراحی فونت توجه خاص شده است.

رونمایی از هویت بصری شبکه چهار سیما در 22 بهمن ماه 1395 همزمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران انجام گرفت. محبوب مدیر هنری مجموعه طراحان الف (شرکت تبلیغاتی الف) افزود: در مورد زیرنویس‌ها نیز از یک متریال شیشه‌ای فیروزه‌ای که درخشندگی خوبی دارد استفاده شده است.

متن کامل این خبر در ایسنا

هویت بصری شبکه چهار , رونمایی از هویت بصری شبکه چهار , طراحی شده در شرکت تبلیغاتی الف

شرکت تبلیغاتی الف را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید